Moj otrok je oseba!

Moj otrok je oseba!

Izobraževanje otrokove osebnosti zahteva prizadevanja, ki jih je treba vložiti, da bi razkrili svoje talente, da oblikujejo človeka. Poleg tega je glavna vloga v izobraževanju dana družinam. Sam koncept osebnosti je zapleten, večplasten in trenutno ni nobenega pravega izraza. Lahko rečemo, da je človek niz posameznih lastnosti znakov osebe, ki mu je bila dana od rojstva in pridobiva z življenjskimi izkušnjami, med izobraževanjem in njegovim odnosom z okoliškimi ljudmi.

Če starši pravilno oblikujejo in razvijejo glavne značilnosti otrokovega značaja, bo njihov otrok odraščal s celotno osebo, z nakloni vodenja, uspešno osebo v življenju. Bolj pravilno in na kraj se lahko spomnite priljubljene modrosti tukaj: "Sejajte misel - poželi boste dejanje, posejali akcijo - navado boste poželi, posejali navado - poželi boste svoj lik, posejali lik - boste pobrali - boste usoda. "

Hudičev fant

Duhovnost kot nepogrešljiv pogoj za razvoj osebnosti

Duhovnost ima pomembno vlogo pri razvoju harmonične otrokove osebnosti:

  • mora biti sposoben sočustvovati z zelo zgodnjimi mladostmi, občutiti bolečino in trpljenje drugih ter jih doživeti kot svoje. V nasprotnem primeru otrok postane sebičen, krut, postane ravnodušen do trpljenja drugih ljudi. Starši bi morali otroku veliko brati: to so lahko pravljice, prispodobe, v katerih je morala, otrok pa mora razumeti in uresničiti sebe;
  • otroka je treba naučiti videti in ceniti lepoto, saj je to osnova za razvoj otrokovih miselnih lastnosti, njegove sposobnosti za znanje sveta. Otrok bi moral povsod opaziti lepoto - ne samo v naravi, ne samo pri ljudeh, ampak bi moral imeti možnost ceniti lepoto dobrih dejanj. Ko hodimo z otrokom, bi morali starši nevsiljivo biti pozorni na čudovit cvet, les, zgradbo in tako naprej, otrok pa bi moral izraziti svoj odnos do tega;
  • ребенок должен вырасти ответственным за свои поступки. Помочь в этом могут наши братья меньшие. Ведь любой ребенок просит у родителей купить ему котенка, щенка и прочую живность. Надо пойти навстречу желанию ребенка, купить животное, чтобы малыш учился быть ответственным за другое живое существо. Сначала родители должны показать ребенку, как ухаживать за питомцем, на первых порах помогать ему. Ни в коем случае родителям не надо все делать самим;
  • дети должны знать, что без наказания никакой плохой проступок не остается. Возмездие настигнет – рано или поздно;
  • воспитание личности ребенка невозможно без воспитания в нем уверенности в себе, самоуважения. Сравнивать своего ребенка с другими нужно только в хорошем смысле, чтобы не наказывать, а наоборот, поощрить. Старания ребенка должны быть по достоинству оценены, но в меру, так как с завышенной самооценкой будут довольно серьезные проблемы. Похвала должна быть объективной, искренней и честной;
  • ребенок должен научиться общаться со сверстниками, ему нужно помочь преодолеть стеснительность и скромность. На помощь придет юмор – дети дружат с веселыми сверстниками. Ребенок не должен вырасти эгоистом, ему нужно уметь делиться своими вещами. Естественно, кроме тех ситуаций, когда у него грубо отбирают игрушки или личные вещи – тут уж нужно уметь постоять за себя;
  • воспитание личности ребенка основывается на развитии творческих его способностей. Ребенок должен творить — рисовать, лепить из глины и пластилина, вместе с мамой шить мягкие игрушки или делать аппликации, вместе с папой – вырезать по дереву или собирать модели автомобилей или парусников. Пусть на первых порах у него не все будет получаться, но ребенок должен приложить свое старание, чтобы огонек творчества в нем не угас.

Это ли не счастье

Воспитание личности  ребенка невозможно без здоровой семейной атмосферы, в которой царят любовь, ценится мнение каждого члена семьи, где ребенок всегда может найти взаимопонимание и поддержку.