Как правильно организовать эстетическое воспитание ребенка?

Как правильно организовать эстетическое воспитание ребенка?

Эстетическое воспитание детей дошкольного возраста основывается на взаимосвязанных действиях между ребенком и тем, кто его учит (воспитатель, родители). Эти действия для малыша больше проявляются через игру, так как игра на донном этапе жизни – основной способ коммуникации с малышом.

Но помимо игр и непосредственного учения очень важно окружать ребенка просто красивыми вещами. То есть, прививать с детства чувство вкуса, чувство приятного созерцания, красоты, так сказать, давать пищу для творческого видения окружающего мира. Это виденье касается интерьера тех мест, где ребенок чаще всего находится (игровая, детский сад, детская площадка, домашний интерьер), а также способов взаимодействия с окружающим миром через тактильные ощущения, через рисунки, созерцание, изучение, игру.

Красочные моменты

Основные подходы и принципы эстетического воспитания

Чтобы развить эстетическое чувство у ребенка, теория эстетического воспитания детей дошкольного возраста использует 3 основных подхода:

  • предложение познать опыт эстетического переживания (та же демонстрация детских книжек с картинками);
  • освоить прикладные задачи художественно-эстетического направления (вовлечь ребенка в процесс привнести свое в то, что красиво: нарисовать картинку, линию, добавить мозаичный элемент, сделать аппликацию);
  • дать ребенку возможность получать художественное образование (учить, как правильно рисовать, но не запрещать выражать форму и линии на собственный манер, как хочет малыш).

Учимся читать

Чтобы правильно сформировать базовые принципы эстетического воспитания детей дошкольного возраста, нужно прививать теоретические знания эстетики, как только ребенок приходит в детский сад. То есть, с самого начала у ребенка должны откладываться знания об эстетическом идеале во всем: в одежде, поступках, отношениях, художестве, занятиях, в мыслях, в природе и прочее. Итак, вот принципы, на которых строится эстетическое воспитание детей-дошкольников:

  • povezava med otrokom in svetom okoli nas vzpostavlja učitelj kot glavno smer ustvarjalnega in duhovnega razvoja otrok;
  • vse delo, ki so ga otroci zasedali čez dan, bi moralo biti v koraku s samim življenjem: to so gospodinjski predmeti, elementi sveta, živali, ljudi, njihova dejanja in besede - to je gradivo, ki nahrani otroško ustvarjalnost;
  • razvoj spremenljivosti oblik, vsebine, metod izražanja vizije sveta s strani otroka: to pomeni, da ima umetniška dejavnost pravico biti kakršna koli;
  • ustvarjalni nagibi in sposobnosti mora učitelj prepoznati vsakega otroka s posameznim pristopom: vsi otroci so različni, pri čemer se vsak otrok izvaja podobna, a nekoliko drugačna linija ustvarjalne komunikacije. Kot rezultat tega ima vsak otrok svojo individualno izkušnjo poznavanja slike, ki predstavlja določen pojav, predmet, predmet.

Kaj še ustvariti

Kako v praksi deluje estetsko izobraževanje?

Če želite razumeti, kako kljub temu model estetske izobrazbe predšolskih otrok deluje v praksi, lahko razmislite o njegovih dveh glavnih pristopih:

  1. Naloga takšnega izobraževanja je v tem, da vzbujate teoretično predstavo o otroku o lepoti, estetiki, občutku lepega: bere knjige otroku, pokažite barvite slike, da bi opazovali naravo, ki se dogaja.
  2. Druga naloga estetskega izobraževanja je izvajati vse pridobljeno teoretično znanje v življenje, ustvarjalnost za nadaljnje izjave otrokove zavesti na papirju prek igre z vedenjem: Tako se nenehno izboljšuje praktične spretnosti ustvarjalnega izražanja.

Kljub temu je za predšolske otroke najpomembnejši način izražanja dejansko pridobljenih spretnosti in znanja o svetu. Če je otrokovo življenje barvito, bogato, se pravilno in pravilno razvija svoje estetske poglede na svet, potem so njegove igre aktivne, smešne, zanimive, nasičene s čustvi in \u200b\u200bfantazijo.